torsdag 26 maj 2016

Bra att ha kort


Detta kort har en zick zack vikning på detta kort.
Hela kortet hålls sen ihop med ett papper som jag vikt runt hela kortet.
Pappret är rosa med små vita duvor på.
På kortets in och utsida har jag satt band i kanterna.


Här är närbild på blom dekorationen som jag valde att göra på kortet.
Valde en stor blomma i mitten å sen mindre och mindre.
Under hängde jag en charm.


Så här ser hela kortet ut utvikt.
Det vita bladet stansade jag i båda ändra och några rosor fick sitta längst upp.
Som jag sagt innan när man har ett vackert papper behöver man inte massa med dekorationer.


OM ni ska resa till Öland i sommar kan jag rekommendera våran 
ställplats eller någon av våra tre stugor.
Vi finns på södra Öland


Ventlinge ställplats. Finns på FB.


Ventlinge stuguthyrning.
Även det finns på FB.

STUGAN ALVARET


STUGAN HAVET


STUGAN SUNDET








Inga kommentarer: